Wycieczka do Białegostoku

1 grudnia 1015 roku mieliśmy zaszczyt pojechać na wycieczkę, która była nagrodą dla dziewcząt z naszego gimnazjum za udział w powiatowym konkursie ,,Wyjazd edukacyjny formą integracji społecznej”. Wyruszyliśmy o 7:30 z Grębkowa. Jechały z nami również inne szkoły m.in. Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jaworku i Szkoła Podstawowa w Krypach. Na miejscu byliśmy o godzinie ok. 10. Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie Opery i Filharmonii Białostockiej. Zwiedzaliśmy również wiele innych ciekawych miejsc, np. Rynek miejski, Deptak. Następnym punktem była wizyta w Cerkwi. Poznawaliśmy kulturę, religię i wiele innych ciekawych informacji o Białymstoku. Kolejnym ciekawym punktem naszej wycieczki był Pałac Branickich. Po zwiedzeniu pałacu wyszliśmy na zewnątrz obejrzeć piękny ogród. Najfajniejszym ostatnim punktem wycieczki była PizzaHut. Gdy wyszliśmy z restauracji na głównym placu Białegostoku stała świąteczna ciężarówka z Coca-Cola. Nasze dziewczyny, gdy ujrzały oświetloną ciężarówkę z mikołajem od razu pobiegły zrobić sobie zdjęcie na tle ciężarówki. Po fascynującym, a zarazem ciężkim dniu poszliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Dojechaliśmy pod szkołę o godzinie 21:30. Jesteśmy dumni z tego, że nasze dziewczęta wygrały 1 nagrodę w tym konkursie. Na pewno bardzo dużo się nauczyły. Nie zapomną tej wycieczki na długo. I z chęcią wybiorą się na kolejną.