Piękny jesienny słoneczny dzień – 27 września 2016r. – wycieczka do Kazimierza Dolnego i „Magicznych ogrodów” w Janowcu.

IMAG2691Klasa Va, klasa Vb i 7 osób z klasy VI pod opieką pani Joanny Cieplińskiej, pani Moniki Sapiaska oraz pani dyrektor Grażyny Sawickiej, zamiast siedzieć w klasach i rzetelnie uczyć się, jak zawsze zresztą;), udali się na wspaniałą wycieczkę.
Najpierw odbył się rejs statkiem po Wiśle, skąd mogliśmy podziwiać krajobraz starego królewskiego grodu – Kazimierza Dolnego.

Później eksplorowaliśmy magiczny świat Morgoli, Bulwiaków i Krasnoludów w Rodzinnym Parku Tematycznym w Janowcu. Kraina fantasy „wciągnęła” nas w przenośni i dosłownie – Wydarzeniowo, Zamek Wróżek, Marchewkowe Pole, Krasnoludzki Gród, Wodny Świat, Smocze Gniazdo, Mroczysko…

Kolejny etap naszej wyprawy to Kazimierz Dolny. Wspięliśmy się do średniowiecznego zamku zbudowanego z inicjatywy króla Kazimierza Wielkiego oraz baszty obronnej. Weszliśmy na Górę Trzech Krzyży – najwspanialszy punkt widokowy na miasto i okolicę. Zwiedziliśmy Rynek ze słynnymi, bogato zdobionymi kamienicami Przybyłów, Celejów i Górskich.

Jeszcze pamiątki z zabytkowego grodu nad Wisłą, kilka fotek i powrót do Grębkowa – zmęczeni intensywnym dniem, ale pełni wrażeń i pozytywnych emocji.